Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις

 

1)    Χορηγείται νέα άδεια πρακτορείου;

Νέα άδεια πρακτορείου χορηγείται σε Ολυμπιονίκες και σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται από την πολιτική της εταιρίας.

2)    Ποια είναι η διαδικασία εξαργύρωσης κερδισμένων δελτίων;

Για την εξαργύρωση των κερδισμένων δελτίων της ΟΠΑΠ Α.Ε. μπορείτε να απευθυνθείτε:

  • Σε οποιοδήποτε πρακτορείο στο Τμήμα Υποδοχής & Εξυπηρέτησης Κοινού Αθήνας & Θεσσαλονίκης στην ΟΠΑΠ Α.Ε. για κέρδη άνω των 50€.
  • Η Αίτηση Πληρωμής προς τράπεζα που εκδίδεται από την Τερματική Μηχανή (ΚΤΠ Coronis) στα  Πρακτορεία και στα Τμήματα Υποδοχής & Εξυπηρέτησης Αθήνας & Θεσσαλονίκης της ΟΠΑΠ Α.Ε., εισπράττεται στα υποκαταστήματα της  Τράπεζας Πειραιώς και της Εθνικής Τράπεζας αμέσως μετά την έκδοσή της.
  • Οι εξαργυρώσεις πραγματοποιούνται στο Τμήμα Υποδοχής & Εξυπηρέτησης Κοινού Αθήνας &Θεσσαλονίκης καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:30π.μ. έως τις 14:00 μ.μ.
  • Είναι απαραίτητο να έχετε μαζί σας την αστυνομική σας ταυτότητα ή οποιοδήποτε δημόσιο έγγραφο (διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης, άδεια παραμονής) για την ταυτοποίηση των προσωπικών σας στοιχείων.

3)    Αδυναμία δικαιούχου για είσπραξη κερδισμένων δελτίων από την ΟΠΑΠ Α.Ε.;

Απαιτείται εξουσιοδότηση αυτού επικυρωμένη πάντα από Αστυνομικό Τμήμα ή Κ.Ε.Π.

4)    Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας των υπηρεσιών της ΟΠΑΠ Α.Ε.

Οι υπηρεσίες της ΟΠΑΠ Α.Ε. λειτουργούν καθημερινά από τις 07:30π.μ. έως τις 15:00μ.μ.

Το Τηλεφωνικό  Κέντρο  λειτουργεί ως εξής: 

  • Δευτέρα – Κυριακή: 07:30π.μ. -23:00μ.μ

Το Πρωτόκολλο λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 08:00π.μ. έως τις 17:30μ.μ.

Το Τμήμα Υποδοχής & Εξυπηρέτησης Κοινού Αθήνας & Θεσσαλονίκης λειτουργεί ως εξής:

  • Δευτέρα – Κυριακή: 07:30π.μ. -23:00μ.μ